20.03.2024 13:18
Häirintä missään muodossa ei kuulu mihinkään urheiluun, myöskään golfiin.
Et ole yksin on Väestöliiton ja suomalaisen urheilun yhteishanke, jonka päämääränä on ennaltaehkäistä ja vähentää kiusaamista, seksuaalisen häirinnän ja kaikenlaisen väkivallan kokemuksia urheilussa. Palvelu auttaa häirinnän, väkivallan tai kiusaamisen kohteeksi joutunutta ja hänen läheisiään. Palveluun vastaa aina Väestöliiton kouluttama asiantuntija, ja yhteyttä voi ottaa myös nimettömänä. Voit tutustua palveluun netissä etoleyksin.fi
Nokia River Golf on sitoutunut Olympiakomitean Urheilun reilun pelin -periaatteisiin.
Kaikkia toimijoita koskien väärinkäytös voi tulla selvitettäväksi myös Suomen Golfliiton kurinpitomääräysten mukaisessa prosessissa tai Liikunnan ja urheilun yhteisten vakavaa epäasiallista käyttäytymistä ja vakavia eettisiä rikkomuksia koskevien kurinpitomääräysten mukaisesti. Työsuhteessa Nokia River Golfiin olevien osalta selvitämme mahdolliset väärinkäytökset työlainsäädännön mukaisesti.
Nokia River Golfin jokainen työntekijä tulee läpikäymään Et ole yksin - verkkokoulutuksen tähän asiaan liittyen ennen pelikauden alkua. Jokaiselta toimipisteeltä löytyy tämän lisäksi syventävää tietoa asiaan liittyen erillisistä kansioista.
Tulemme rakentamaan kotisivuille anonyymin Et ole yksin - palautemahdollisuuden, johon jokainen seuramme jäsen voi tuoda esille mahdolliset havaitsemansa epäasialliset käyttäytymistapaukset.
Seuran puolelta meillä on nimettyinä seuraavat henkilöt, joille ilmoituksen epäasiallisesta käyttäytymisestä tai häirinnästä voi myös antaa:
- Toiminnanjohtaja Kimmo Sirainen, kimmo.sirainen@nrg.fi / 050 404 7409
- Palvelupäällikkö Minna Mäkinen, minna.makinen@nrg.fi / 050 350 2762
- Nokia River Golf Ry puheenjohtaja Tommi Jalkanen, tommi.jalkanen@ramboll.fi
Osana Riverin vastullisuusohjelmaa haluamme olla kaikille turvallinen ja kaikenlaisesta häirinnästä vapaa yhteisö.
Kimmo Sirainen,
toiminnanjohtaja
Kimmo Sirainen
Nokia River Golfin toiminnanjohtaja
Uteliaasti elämään suhtautuva perheenisä, jonka sydän sykkii
asiakaskokemuksen kehittämistä. Uskoo vahvasti hyvän kiertämiseen
ja haluaa kehittyä joka päivä paremmaksi versioiksi itsestään.