Liity jäseneksi

Nokia River Golfin juniorit SM-mitaleille Nordcenterissä

Sara Pihlajamäki ja Senni Salminen pelasivat itsensä lyöntipelin SM-mitaleille U21 sarjassa Nordcenterissä.

Sara Pihlajamäki otti U21 lyöntipelin hopeaa ja Senni Salminen prossia tällä viikolla käydyissä SM-kilpailussa Nordcenterissä.

Sara pelasi tasaiset kolme kisapäivää tuloksilla 74,75,76 lopputuloksena +9. Senni pääsi parhaimpaansa kisojen toisena päivänä ja pelasi 79,74,77 lopputuloksena +14. Sara ja Senni pääsivät pelaamaan kärkiryhmässä kilpailun finaalipäivänä ja pystyivät pitämään itsensä kiinni mitaleissa. Upeaa suorittamista molemmilta.

NRG onnittelee Saraa ja Senniä hienosta saavutuksesta ja toivottaa menestystä loppukauden kilpailuihin!