Tiedote NRG:n junioreille ja vanhemmille!

Toivottavasti olette pysyneet terveinä ja nauttinut liikunnasta niissä rajoissa, joissa se nyt on mahdollista.

Vallitsevat poikkeusolot on muuttanut kauden 2020 junioriharjoituksien suunnitelmia. Joudumme nyt elämään jakso kerrallaan ja seuraamaan koronavirustilanteen etenemistä tarkasti ja reagoimaan siihen.

Olemme työstäneet golf proiden Karin ja Juhan kanssa junioreille poikkeusajalle sopivan harjoitusmahdollisuuden. Tässä kohtaa keskitymme siihen, että nykyiset seuramme juniorit pääsevät harjoittelemaan ja kehittymään poikkeusoloista huolimatta.

Käynnistämme kaksi junioreiden harjoitusohjelmaa. Voitte itse valita kumpaan harjoitusohjelmaan juniori osallistuu näin halutessaan. Alla olevat poikkeusajan harjoitusohjelmat käynnistyvät heti, kun juniori ilmoittautuu mukaan harjoitustoimintaan ja kestävät aina juhannukseen asti. Tulemme infoamaan juhannuksen jälkeisestä jatkosta harjoittelun ja muiden junioriasioiden suhteen touko-kesäkuun vaihteessa, heti, kun koronatilanne ja ohjeistukset jatkon suhteen ovat meille selvät. Harjoittelu toteutetaan viranomaisten ja Suomen Golfliiton ohjeistuksen mukaisesti. Ohjelma sisältää yksilöharjoittelua.

NRG:n ohjeet poikkeusajalle on luettavissa täällä: https://nokiarivergolf.fi/yleinen/paivitetyt-peli-ja-ajanvarausohjeet-koronaviruspandemian-ajalle/. Tässä kohtaa vastuullinen toiminta ja ohjeiden noudattaminen on erityisen tärkeää.
Junioreiden harjoitusohjelma 1

Hinta 120 euroa / juniori juhannukseen asti

Sisältää Juhan ja Karin tekemän viikoittaisen harjoitusohjelman, johon kuuluu yksi peliharjoitus kentällä, yksi lyöntiharjoitus, yksi fysiikkaharjoitus ja viikoittainen ”kikkailuvinkki” kotona tehtäväksi.
Lisäksi juniori saa 7 yksityistuntia proilta, joista 5 on rangella tapahtuvia ja 2 etänä. Etänä pidetty yksityistunti on etätehtävä, joka videoidaan ja analysoidaan.

Ohjelma on tarkoitettu erityisesti kilpajunioreille sekä muuten aktiivisesta sekä tavoitteellisesta harjoittelusta pitäville junioreille.

Junioreiden harjoitusohjelma 2

Hinta 50 euroa / juniori juhannukseen asti

Sisältää Juhan ja Karin tekemän viikoittaisen harjoitusohjelman, johon kuuluu yksi peliharjoitus kentällä, yksi lyöntiharjoitus, yksi taitoharjoitus ja viikoittainen ”kikkailuvinkki” kotona tehtäväksi.
Lisäksi juniori saa 3 yksityistuntia proilta, jotka tapahtuvat rangella.

Ohjelma on tarkoitettu erityisesti nuoremmille junioreille sekä ei vielä niin aktiivisesti harjoitteleville junioreille.

Tietoa harjoitusohjelmista:

*Kari ja Juha vetävät tunnit vuorotellen.
*Juniorit saavat viikoittaisen harjoitusohjelman aina edellisen viikon viikonloppuna myClubin kautta. Ensimmäisen harjoitusohjelman saa ilmoittautumisen yhteydessä.
*Etäharjoitukseen käytetään Microsoft Teams -ohjelmaa, jonka käyttöön valmentajat opastavat.
*Ohessa molempien harjoitusryhmien harjoitusteemat ja aikataulu.
*Harjoitusohjelman laskutus tapahtuu ilmoittautumisen jälkeen myClubin kautta.

Ilmoittautuminen mukaan harjoitusohjelmaan tapahtuu soittamalla valmentajalle seuraavasti:
Harjoitusohjelma 1: soitto Kari Viitaselle p. 0407485930
Harjoitusohjelma 2: soitto Juha Pentikäiselle p. 0405115423

Muuta infoa:

*NRG:n Lasten Klubin toimintaa ei ikävä kyllä päästä myöskään suunnitellusti aloittamaan. NRG:n Lasten Klubi on jäissä kokonaan toistaiseksi ja katsomme 31.5.2020 pystymmekö toimintaa käynnistämään ja koska. Mikäli juniori on ollut talven mukana harjoitustoiminnassamme ja hänen oli kesällä tarkoitus liittyä Lasten Klubiin, voi myös hän ilmoittautua poikkeusajan harjoitteluohjelmiin mukaan halutessaan.

*Suomen Golfliitto on perunut kilpailut toukokuun loppuun asti.

*Huhtikuun alusta on alkanut uusi maksujakso. Poikkeusoloista johtuen toimimme nyt niin, että poikkeusajan menemme harjoitusohjelmien maksulla ja jatkoa katsomme touko-kesäkuun vaihteessa myös maksujen suhteen uudelleen. Tämä vuosi tulee olemaan poikkeuksellinen mutta pyrimme parhaamme mukaan pitämään junioreiden harjoitusmahdollisuuden hyvänä.

*Hämeen Liikunta ja Urheilu on julkaissut tehtäviä ja vinkkejä urheilijana elämiseen näinä poikkeusaikoina. Suosittelen kaikille näihin tutustumista:https://www.hlu.fi/seuratoiminta/lasten-laadukas-harrastaminen/urheilijana-kotona/.

*Suomen Golfliiton toureilla kilpaileville junioreille kuluu 50 korin rangekortti harjoituksien käynnistämiseen. Tämän jälkeen tourilla kilpaileva juniori voi ladata pallokorttia 30 koria/15 euroa.
Muille harjoitustoiminnassa mukana oleville junioreille pallokortin lataus on 30 koria/10 euroa.
Pallokortti on juniorin henkilökohtainen ja tarkoitettu vain juniorin omaan käyttöön.
Juniorin pallokortin lataamisesta näinä poikkeusaikoina voi ottaa yhteyttä p. 050 310 5550, niin sovitaan kuinka lataus tehdään klubitalon ollessa suljettu.

Ystävällisesti olettehan yhteydessä, jos mitä vain kysyttävää ilmenee! Pyrimme auttamaan teitä myös poikkeusaikana mahdollisimman hyvin.

Pysykäähän terveenä ja juniorit, muistakaa harjoitella ja kehittää itseänne!

Lisätietoja:

Veera Väkiparta