Hyvät käytöstavat Riverissä

Hyvät käytöstavat Riverissä

Kohdataan jokainen ihminen joka kerta tavalla, mikä jättää elinikäisen positiivisen muistijäljen. Joka kerta.

Olen peruskoulutukseltani opettaja, tarkemmin liikunnanopettaja. Olen opettanut lukemattomille lapsille, nuorille ja aikuisilla liikunnasta erilaisia taitoja ja tietoja. Liikunnan opettamisen ohella yksi tärkeimmistä opettamistani asioista on kuitenkin ollut seuraava. Olen opettanut lapsille ja nuorille, että on elämänkatsomus sitten mikä tahansa, yksi asia on aina ja joka kerta ylitse muiden – hyvät käytöstavat. Ihminen muistetaan aina siitä, millaisen jäljen hän itsestään muille jättää. Ei siitä, mitä hän juuri sillä hetkellä osasi.

Olen erittäin ylpeä Riverin henkilökunnasta. Niin meidän Nokia River Golf Ry:n palkkalistoilla olevista vakituisista kuin kausityöntekijöistä myös upean Ravintola Bufferin työntekijöistä.

Meillä asiakaskohtaamisia on kaudessa tällä hetkellä pelaajien suhteen yli 100.000 kappaletta ja tähän päälle kaikki Ravintola Bufferin kohtaamiset. Uskon, että kohtaamisia asiakkaiden kanssa tulee vuodessa pitkälti yli 200.000 kappaletta.

Meillä Riverissä ei toimita siten, että joka tilanteessa vältellään virheitä. Meillä ei etsitä syyllisiä, vaan aina virheiden sattuessa mietitään, kuinka jatkossa toimitaan entistä paremmin. Ei ole siis tärkeää, kuka virheen teki vaan aina katse on aina positiivisesti paremmassa tulevaisuudessa. Annamme kaikille erittäin paljon valtaa ja vastuuta toimia omassa tehtävässään. Keskeiset työntekomme arvot ovat ehdoton keskinäinen arvostus, kunnioitus ja luottamus. Lisäksi meillä puhutaan työn arjessa kaikista asioista ehdottoman suoraan siten, että aina hyvä kiertää. Tällä tavalla toimiessa pahan puhumiselle selän takana ei ole enää lainkaan sijaa. Tämä tapa toimii ja olemme tästä tavastamme toimia erittäin ylpeitä.

Yllämainittu teksti on myös viety suoraan jokaisen työntekijän työsopimuksiin seuraavalla tavalla: ”Riverissä jokainen sitoutuu tuottamaan asiakkaille odotukset ylittävää asiakaskokemusta ammattimaisesti ja vastuullisesti. Työyhteisön sisällä jokainen sitoutuu kasvattamaan positiivista työkulttuuria, jossa korostuvat ammattimaisuus, kova työnteon asenne ja hyvä kiertää – ajattelu.” Tämä siis lukee jokaisessa Riverin työsopimuksessa.

Me lupaamme kohdata jokaisen asiakkaan aina ja joka kerta asiallisella ja ystävällisellä tavalla. Tulemme tekemään myös jatkossa inhimillisiä virheitä – sen lupaan vaikka virheettömyyteen pyrimmekin. Tätä kutsutaan inhimillisyydeksi.

Tällä kaudella olen havainnut, että aina välillä henkilökuntaamme on kohdeltu epäasiallisesti. Toivon, että jokainen meistä muistaa, että jokaista riveriläistä tulee kohdella asiallisesti. Teemme aina kaikkemme teidän pelaajien eteen ja haluan, että pidämme tiukasti kiinni hyvistä käytöstavoista myös epäselvien tilanteiden sattuessa.

Haluamme ehdottomasti ottaa palautetta ja kehitysehdotuksia vastaan toiminnastamme. Kaikkia ehdotuksia emme pysty luonnollisesti toteuttamaan mutta jokaisen kuuntelemme ja jokaista ehdotusta sisäisesti pohdimme.

Kohdataan jokainen ihminen joka kerta tavalla, mikä jättää elinikäisen positiivisen muistijäljen. Joka kerta.

Mahtavaa ja positiivista pelikauden jatkoa ihan jokaiselle, Kimmo

Kategoriassa Ajankohtaista, Uutiset